Stimate pacient,

Bine ati venit la Tinos Clinic, locul in care scopul este ca pacientii sa fie primiti, tratati si ingrijiti in cele mai bune conditii. Pentru a putea evalua si creste calitatea serviciilor medicale va rugam sa completati chestionarul de mai jos si sa-l depuneti in Cutia Pacientului, amplasata de Receptia clinicii.

Pentru pacientii fara discernamant sau cu alte simptome care nu le permit acestora sa completeze chestionarul, acesta se va complete de catre apartinatori.

Acest chestionar este confidential si anonim si vizeaza doar prelucrari statistice ce au ca scop evaluarea gradului de satisfactie a pacientilor cu privire la calitatea serviiclor oferite de Tinos Clinic.

    Sex
    FM
    Mediul de rezidenţă
    UrbanRural
    Vârstă
    18-34 ani35-54 ani55-64 anipeste 65 ani
    Studii
    Fără studiiGimnaziuMedii (liceu, şcoală postliceală)Superioare (universitare, postuniversitare)
    1. Personalul medical a fost amabil cu dumneavoastră?
    foarte amabilamabilnesatisfăcător
    2. Sunteţi mulţumit de calitatea informaţiilor primite de la personalul medical (informatii mediale, nemedicale, modalitatea de depunere a sugestiilor, reclamatiilor)?
    foarte mulțumitmulțumitnesatisfăcut
    3. Aţi fost informat cu privire la drepturile și obligațiile pacientului?
    foarte mulțumitmulțumitnesatisfăcut
    4. Consideraţi că vi s-a respectat dreptul la confidenţialitate pe parcursul perioadei de spitalizare?
    danu
    5. Sunteţi mulţumit de interesul, respectul și atenția oferite de personalul medical cu privire la problemele dvs. de sănătate?
    foarte mulțumitmulțumitnesatisfăcut
    6. Cum consideraţi că este calitatea curăţeniei în secţie/salon?
    foarte bunăbunăslabă
    7. Cum consideraţi că este calitatea hranei?
    foarte bunăbunăslabă
    8. Cum consideraţi că este calitatea lenjeriei?
    foarte bunăbunăslabă
    9. V-au fost oferite informați cu privire la regulile de igienă personal în clinica?
    danu
    10. Ati recomanda clinica Tinos Clinic SRL altor persoane?
    danu
    11. Cum consideraţi că este calitatea îngrijirilor medicale acordate de personalul medico-sanitar?
    foarte bunăbunănesatisfăcătoare
    12. Medicamentele care vi s-au administrat în clinica au fost:
    asigurate de clinicăo parte asigurate de clinică, o parte de dvs.cumpărate de dvs.
    13. Consideraţi că vi s-a respectat dreptul la informare asupra serviciilor medicale primite pe parcursul spitalizarii?
    danu
    14. Dacă doriți să mai adăugați ceva referitor la experiența dvs. În cadrul Tinos Clinic

    Va multumim anticipat pentru implicarea dvs. in acest demers important pentru noi!